Sayfalar

1 Kasım 2010 Pazartesi

İLK AY

Daha 20. günüm önceki yazımda yazmıştım 30 mg kullanıyorum ve ilk bir kaç gün çok fazla başım ağrıdı ben nedenini bu ilaca bağladım daha sonraları geçti doktor bana 3 tane bepanthene yazdı ama ben daha ilkinin yarısına bile gelmedim benim çok fazla dudaklarım kurumadı soyulmalar oldu ama ben devamlı bepanthene sürdüğüm içinde olabilir sebebini bende bilmiyorum ama 12. günden sonra sivilceler çıkmaya başladı halada çıkıyor bakalım sonu nereye varacak. ayrıca benim sivilcelerim büyük büyük çıkar ve beze gibi olurdu çıkamayanlarsa yüzümü ellediğimde hep kendini hissettirirdi.Şimdi yüzümde ise hiç parlama kalmadı hatta yüzüm kabuk kabuk şuan ama bezelerim hala var. Bu arada internetteki araştırmalarım sonunda bazılarının burnu kanıyormuş bu bende olmadı inşallahta olmaz. şimdilik bu kadar aklıma gelenleri yazmaya devam edeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder